Іван Козленко, генеральний директор Довженко-Центру: «Справжній всесвітній інтерес до творчості Кіри Муратової розпочався з першої повної ретроспективи її фільмів на Роттердамському міжнародному кінофестивалі, яку ми організували в 2013 році спільно
з куратором Євгенієм Гусятінським ще за життя режисерки. В 2013-2014 роках Довженко-Центр на замовлення Держкіно відреставрував всі фільми Муратової радянського періоду, що полегшило їх міжнародну логістику. Відтоді розпочалась тріумфальна хода стрічок найпрестижнішими кіномайданчиками світу – міжнародними кінофестивалями в Карлових Варах, Мельбурні, Буенос-Айресі, Бонні, Ля Рошелі... Лише у 2017-19 роках відбулось 8 ретроспектив у різних країнах.
Муратова стала найзатребуванішим українським режисером у світі – до Довженко-Центру щороку надходять десятки запитів на покази, інтерес до її творчості наразі більший, ніж до творчості Олександра Довженка. Ретроспективу у Французькій Сінематеці, організовану спільно з Українським інститутом, можна вважати кульмінацією міжнародного визнання української режисерки, а повернення її фільму «Чутливий міліціонер» до України – знаковою подією, символічним результатом нашої майже 7-літньої роботи з популяризації її імені».
Після ретроспективи у паризькій Сінематеці п'ять фільмів Муратової вийдуть у прокат у французьких кінотеатрах. А українські глядачі згодом зможуть переглянути стрічку «Чутливий міліціонер» після її повернення до архіву Довженко-Центру.