«
Після 2020 року найважливішою компетенцією людей та організацій в усьому світі, мабуть, стала життєстійкість – вміння вистояти, адаптуватись, бути гнучкими, дивитись на кілька кроків уперед. Це нові «базові» вимоги як до команди Українського інституту, так і до українських дипломатів і десятків партнерських організацій в Україні і за кордоном, спільно з якими торік ми втілили майже сотню проєктів для кільканадцяти країн світу», – коментує
Володимир Шейко, генеральний директор Українського інституту.
За сприяння МЗС Український інститут налагодив системну та пряму взаємодію із закордонними дипломатичними установами України. Водночас, керівництво Інституту взяло активну участь у розробці стратегії публічної дипломатії МЗС. На цьому у вступному слові до звіту наголосив міністр закордонних справ
Дмитро Кулеба:
«Успішні стратегічні комунікації держави, важливою складовою яких є культурна дипломатія, можливі лише за умови синергії та активної співпраці державних та недержавних установ. Тільки завдяки яскравим, амбітним та сучасним проєктам, що базуються на партнерстві ключових стейкхолдерів, ми зможемо зміцнити позитивний імідж України у світі». У 2020 році була затверджена п'ятирічна
Стратегія Українського інституту, яка визначає місію та візію культурної дипломатії України, стратегічні цілі, пріоритетні напрями роботи, а також окреслює географію діяльності на 2020-2024 роки.
Окрім того, Інститут розширив мережу партнерських інституцій в Україні і за кордоном, зокрема розпочав або поглибив співпрацю з Українським науковим інститутом Гарвардського університету, Українським культурним фондом, програмою Європейського Союзу House of Europe, проєктом Ukrainer, Українським ПЕН, Wikimedia Україна та інші.
Одним з ключових результатів роботи Інституту у 2020 році стала низка комплексних досліджень сприйняття України у 7 країнах світу. Результати досліджень будуть враховані у плануванні майбутніх проєктів у сфері культурної і публічної дипломатії.